Co słychać na siłowni

Spacer dla zdrowia

spacer

Być może ktoś uznać, że spacer jest pewną aktywnością przeznaczoną tylko i wyłącznie dla osób starszych i bardziej schorowanych, ale tak naprawdę jest to bardzo mylne spostrzeżenie. Spacer to forma rekreacji, forma aktywności fizycznej, która jest dedykowana dla każdego bez wyjątku, bez względu na wiek. To bardzo dobry sposób na to, aby móc się odchudzić, to bardzo dobry sposób na to, aby zachować dobry stan naszych stawów, aby poprawić funkcjonowanie swojego serca i swojego układu krwionośnego. Spacer to jedna z tych form rekreacji, która nie jest związana z jakimś obciążeniem dla organizmu, a poza tym jest to forma, której sprostać potrafi każdy.

Regularny spacer poprawi Twoje zdrowie

Oczywiście nie chodzi o to, aby pójść na spacer raz, dwa razy w miesiącu, nie chodzi też o to, aby chodzić kilka godzin każdego dnia, ale chodzi o wypośrodkowanie tych wartości. Kilkanaście, kilkadziesiąt minut spaceru każdego dnia to na pewno bardzo optymalna wartość, dzięki której będziemy mogli mówić o dobrej dbałości o nasze zdrowie. Co więcej, spacer jest tą formą aktywności fizycznej, która jest mniejszym obciążeniem na stawy niż bieganie, dzięki której również możemy uzyskać znacznie większy ubytek zbędnej masy mięśniowej niż ma to miejsce w odniesieniu do wspomnianego wcześniej biegania. Tym samym jest to forma aktywności fizycznej, na którą po prostu warto postawić w naszej codzienności, tym bardziej, że każdy z nas ma przecież techniczne warunki do tego, aby pospacerować, aby ów spacer znalazł swoje miejsce w jego codzienności, w planie każdego dnia.

By: Aneta R.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *