Co słychać na siłowni

Dieta Samuraja – zalety i efekty

Coraz popularniejszą dietą odchudzającą na Zachodzie jest dieta Samuraja. Inspiruje się ona stylem japońskim, trwa trzy miesiące, a jej efektem jest utrata masy ciała, oraz piękna, wymodelowana sylwetka. W jaki sposób stosować dietę Samuraja? Co możemy spożywać, a czego unikać? Jakie produkty pozwolą nam schudnąć?

Kilka wiadomości o diecie Samuraja

Dieta Samuraja stworzona została stworzona przez trenera oraz specjalistę do spraw odchudzania Nate Miyaki. Jest ona skierowana do osób, które trenują intensywnie, regularnie ćwiczą, a jednak wciąż zalegają u nich zbędne kilogramy. Dieta ta podobna jest do diety paleo, ponieważ zakłada spożywanie żywności w jak najmniejszym stopniu przetworzonej, bez ulepszaczy, dodatków, oraz konserwantów.

Jakie efekty niesie dieta Samuraja?

Czym charakteryzuje się dieta Samuraja? Podstawą diety są warzywa oraz owoce, które to pochodzą z upraw ekologicznych. Dodatkowo dieta ta przewiduje spożywanie dobrej jakości mięsa, ryb, masła, jaj, nasion, orzechów oraz oliwy z oliwek. W diecie Samuraja nie można spożywać mleka, cukru, gotowych dań, fast foodów, a także roślin strączkowych.

Ważną zasadą diety Samuraja jest także to, iż jej twórca zaleca treningi prowadzone na czczo. Z kolei węglowodany powinny być spożywane w południe. W pierwszej połowie dnia powinniśmy ograniczyć posiłki, lecz zwiększyć je w drugiej połowie dnia.

By: Aneta R.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *